Veckans låt: Toppen ft Estet - Skön som fan

Jag ska härmed skriva om en låt varje söndag, som jag under veckan lyssnat mest på.
Bara för att dela med mig av mitt musikintresse och kanske få ta del av ert.

Om möjligt länkar jag även till låten!

Veckans låt:
Toppen ft Estet - Skön som fan (Myspace-länk)

Toppen och Estet är två svenska rappare som är mångsidiga. Dom framför allt från våldsironi till djupa kärlekslåtar.

Denna låt görs på en sampling av Mange Schmidts senaste låt "talar ut" men, vem fan är Mange Schmidt jämfört med dessa grabbar?

Och visst är låten skön som fan? ;D

Kommentarer
Postat av: Jhonny

lite få läsare i bloggen eller vad? :P

Postat av: Jhonny

Haha! Okej!

2007-11-25 @ 21:10:42
URL: http://jhonny86.blogg.se
Postat av: Marcus

Härligt, den låten äger xD

2008-01-13 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback