Mitt livs värsta dag...

... Kan inte tänka mig hur du känner dig, hur ni känner er.

Jag vill skriva så mycket, jag vill få ut alla mina tankar, men det är något som blockar.

Familjen Notice består av väldigt starka individer, men ni är starkare som en grupp, som den familj ni är.

Fredrik; Jag har alltid sett upp till dig, du har alltid varit en av dom starkaste personerna jag fått äran att lära känna, en styrka som i mina ögon stärktes hos dig idag. Fortsätt vara den du är, precis som jag skrev i Robins minnesbok att han ska göra. Tro, hopp och kärlek. Det går tider då vi inte pratar, tider då vi umgås ständigt, tider då vi tjafsar, tider då vi ler och skrattar. Det är en del av livet. Men i slutändan vet vi att vi alltid har varandra vid sin sida.  Jag vet att Robin bad dig att leva ditt liv till det yttersta och kämpa för att bli den du vill vara, du om någon klarar av det.

Jag kommer alltid att se upp till dig.


Vila i frid Robin Notice, Saknaden efter dig är stor, men längtan att åter få se dig är större, den dagen kommer, håll en plats åt oss i himlen =)

Kommentarer
Postat av: Connie

Jag älskar dig

2007-08-09 @ 19:05:08
Postat av: Kim

Jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback